torsdag den 18. august 2011

Levis Curve Id Jeans

Har mine Levis Curve Id jeans på idag, men en løs top der sidder ned over røven.
Sammen med dem har jeg mine h&m sko og en løs brun cardigan. Dagens billede kommer senere!
Jeg fik disse levis jeans da jeg stod model til Kings And Queens fødselsdag, i Sønderborg.
Jeg elsker dem, og de ser især ret fede ud til nogle sandaler. :-)

















I dag skal jeg til noget sportsoutlet med min mor, da jeg mangler nogle nye løbesko og skal løbe til noget natløb i morgen så kunne det være godt med nogle nye sko! :-)
Så skal vi også lige hente en pakke ved posten, har nemlig bestilt nogle hvide cheap monday jeans, da jeg skal til noget hestebegivenhed i september. Jeg er nemlig hjælper for DV, som er noget med heste.

Hyg jer! og god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar